کیف گردنی چرمی نینو NINO مدل SBP0019

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف گردنی چرمی نینو NINO مدل SBP0019 ساخته شده از...
  • ابعاد خارجی: 25*14*3 سانتی متر
  • وزن: 300 گرم
  • ابعاد خارجی کیف گردنی: 20*12*3 سانتی متر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
1,350,000
23%
1,050,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف گردنی چرمی نینو NINO مدل SBP0019 ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی فلوتر (دانه دانه) دارای رنگ مشکی و قهوه ای روشن (عسلی) و زرشکی می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.

نقد و بررسی
کیف گردنی چرمی نینو NINO مدل SBP0019 ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی فلوتر (دانه دانه) دارای رنگ مشکی و قهوه ای روشن (عسلی) و زرشکی می باشد. از طراحی بسیار زیبا این محصول که بگذریم، داخل این محصول بعد از باز کردن قفل فانتزی سرخانه، یک زیپ وجود دارد که بعد از باز کردن آن دارای دو فضای زیپ دار و جای کارت بسیار که بسیار مناسب برای سر و سامان دادن به کارت های شما می باشد و فضای وجه نقد و پاسپورت هم دارد. در قسمت پشت این محصول هم یک جیب پاکتی دکمه ای وجود دارد. این محصول را می توان هم با بند کوچک مچی و هم با بند بلند گردنی استفاده کرد. در قسمت بالای جیب پاکتی پشت محصول هم جای بند گردنی می باشد که با عبور دادن بند بلند می توانید در اندازه دلخواه خود تنظیم کنید. این محصول در یک بسته بندی مقوایی با برند نینو می باشد. ابعاد خارجی کیف گردنی 20*12*3 سانتی متر می باشد. وزن این محصول 220 گرم و به همراه بسته بندی 300 گرم می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.
ابعاد خارجی
25*14*3 سانتی متر
وزن
300 گرم
ابعاد خارجی کیف گردنی
20*12*3 سانتی متر
وزن کیف گردنی
220 گرم
جنس
چرم طبیعی
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا