کیف رودوشی والنتیر VOLUNTEER مدل V1820-06

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف رودوشی والنتیر VOLUNTEER مدل V1820-06 دارای رن...
  • ابعاد خارجی: 19*15*7 سانتی متر
  • وزن: 180 گرم
  • جنس: پارچه پلی‌استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
2,050,000
30%
1,450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف رودوشی والنتیر VOLUNTEER مدل V1820-06 دارای رنگ زیتونی و مشکی و طوسی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست.

نقد و بررسی
کیف رودوشی والنتیر VOLUNTEER مدل V1820-06 دارای رنگ زیتونی و مشکی و طوسی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، زیپ وسط فضای اصلی هست که یک فضای زیپ دار در یک دیواره و یک فضای بدون زیپ در دیواره دیگر وجود دارد. در قسمت جلوی محصول دو جیب زیپ دار که فضای خوبی هم برای لوازم خرده ریز دارد وجود دارد. پشت این محصول جای عبور تسمه وجود دارد که می توانید علاوه بر بند دوشی برای امنیت بیشتر ، کمربند خود را از داخل عبور داده و استفاده نمایید، و یا حتی زمانی هم می توانید بدون بند رودوشی به عنوان کیف کمری توسط عبور کمربند خود استفاده کرد. جنس این محصول از ترکیب پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا و پارچه جودون ریز بافت ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است، تسمه بند دوشی از نوار با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول برند تولید کننده بر روی آن قید شده است. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت کیف هیکلی والنتر از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول فوق العاده سبک 180 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
19*15*7 سانتی متر
وزن
180 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
نحوه حمل
رودوشی
کمری
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
مناسب برای
روزمره
سفر
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا