کیف رودوشی والنتیر VOLUNTEER مدل V1713-06

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف رودوشی والنتیر مدل V1713-06 دارای رنگ زیتونی م...
  • ابعاد خارجی: ۳۴x25x7 سانتی‌متر
  • وزن: 470 گرم
  • جنس: پارچه پلی‌استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
2,650,000
23%
2,050,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف رودوشی والنتیر مدل V1713-06 دارای رنگ زیتونی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، زیپ وسط فضای اصلی هست که داخل یک دیواره آن یک فضای زیپ دار می باشد و آن یکی دیواره دو فضای بدون زیپ وجود دارد و بر روی فضای اصلی یک سرخانه نیمه وجود دارد که بر روی سر خانه هم یک فضای زیپ دار وجود دارد.

نقد و بررسی
کیف رودوشی والنتیر مدل V1713-06 دارای رنگ زیتونی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، زیپ وسط فضای اصلی هست که داخل یک دیواره آن یک فضای زیپ دار می باشد و آن یکی دیواره دو فضای بدون زیپ وجود دارد و بر روی فضای اصلی یک سرخانه نیمه وجود دارد که بر روی سر خانه هم یک فضای زیپ دار وجود دارد. در قسمت جلوی محصول یک جیب زیپ دار که فضای خوبی هم برای لوازم خرده ریز دارد وجود دارد و پشت محصول هم یک فضای زیپ دار وجود دارد. جنس این محصول از پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است. تسمه های بند دوشی از نوار پهن با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول برند تولید کننده بر روی آن قید شده است. این محصول را با بند دوشی می توان استفاده کرد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف هیکلی از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول فوق العاده سبک 470گرم می باشد.
ابعاد خارجی
۳۴x25x7 سانتی‌متر
وزن
470 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا