کیف رودوشی میندسا MINDESA دو زیپ مدل M0205

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف رودوشی میندسا MINDESA دو زیپ مدل M0205 ساخته ش...
  • ابعاد خارجی: 28*19*9 سانتی متر
  • وزن: 230 گرم
  • جنس: پارچه پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف رودوشی میندسا MINDESA دو زیپ مدل M0205 ساخته شده از پارچه واتر ریز بافت (جودون) و آستر داخلی پلی استر که با کیفیت عالی در راستای حمایت از تولید ملی در ایران دوخت شده است و در رنگ بندی بسیار زیبا کیف رودوشی بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی هم می توان به عنوان رودوشی ای برای استفاده روزمره و یا در سفر از آن استفاده نمود.

نقد و بررسی
کیف رودوشی میندسا MINDESA دو زیپ مدل M0205 ساخته شده از پارچه واتر ریز بافت (جودون) و آستر داخلی پلی استر که با کیفیت عالی در راستای حمایت از تولید ملی در ایران دوخت شده است و در رنگ بندی بسیار زیبا کیف رودوشی بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی هم می توان به عنوان رودوشی ای برای استفاده روزمره و یا در سفر از آن استفاده نمود. این محصول دارای چندین فضای بسیار عالی و کاربردی هست، که دو فضای زیپ دار اصلی و یک فضای بدون زیپ که داخل فضای زیپ دار آن جیب زیپ دار و بدون زیپ در دیواره ها وجود دارد. در قسمت جلوی کیف رودوشی میندسا یک فضای زیپ دار که مناسب و ایده آل برای گذاشتن لوازم خرده ریز شما می باشد. این محصول را می توان به صورت رودوشی استفاده کرد. زیپ های اصلی این محصول بسیار با کیفیت کار شده است و سر زیپ های خاص آن به زیبایی کار افزوده است. وزن این محصول بسیار سبک و 230 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
28*19*9 سانتی متر
وزن
230 گرم
جنس
پارچه
پلی استر
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
مناسب برای
روزمره، سفر
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا