کیف رودوشی زنانه کایمن CAIMAN چرم مصنوعی مدل C7089

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف رودوشی زنانه کایمن CAIMAN چرم مصنوعی مدل C708...
  • ابعاد خارجی: 30*20*10 سانتی متر
  • وزن: 500 گرم
  • جنس: چرم مصنوعی
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف رودوشی زنانه کایمن CAIMAN چرم مصنوعی مدل  C7089 (8089) از چرم مصنوعی ساخته شده است که این محصول را بسیار زیبا کرده است، دارای رنگ شیری (زیپ کرم رنگ)، مشکی، سفید (زیپ سفید) می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط کار و مهمانی و ... می باشد.

نقد و بررسی
کیف رودوشی زنانه کایمن CAIMAN چرم مصنوعی مدل C7089 (8089) از چرم مصنوعی ساخته شده است که این محصول را بسیار زیبا کرده است، دارای رنگ شیری (زیپ کرم رنگ)، مشکی، سفید (زیپ سفید) می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط کار و مهمانی و ... می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، زیپ وسط فضای اصلی هست که داخل آن در قسمت وسط یک فضای زیپ دار وجود دارد ، و در یک دیواره آن یک فضای زیپ دار و آن یکی دیواره یک فضای بدون زیپ وجود دارد. در قسمت جلوی محصول یک جیب زیپ دار بزرگ و دو عدد جیب زیپ دار کوچک که فضای خوبی هم برای لوازم خرده ریز دارد وجود دارد و پشت محصول هم یک فضای زیپ دار وجود دارد. تسمه های بند دوشی از جنس محصول که بسیار با کیفیت می باشد، استفاده شده است. آستر داخلی این محصول از جنس پارچه می باشد (آستر داخلی رنگ مشکی ساده می باشد). این محصول را با بند دوشی می توان استفاده کرد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف رودوشی زنانه از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول فوق العاده سبک 500 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
30*20*10 سانتی متر
وزن
500 گرم
جنس
چرم مصنوعی
نحوه بسته شدن
با زیپ
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا