کیف رودوشی زنانه کایمن CAIMAN ترکیبی مدل C8036

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف رودوشی زنانه کایمن CAIMAN ترکیبی مدل C8036 ساخ...
  • ابعاد خارجی: 24*18*10 سانتی متر
  • وزن: 490 گرم
  • جنس: چرم مصنوعی پلی استر پارچه
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف رودوشی زنانه کایمن CAIMAN ترکیبی مدل C8036 ساخته شده از پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا و چرم مصنوعی ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است، دارای رنگ مشکی و سرمه ای می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط کار و مهمانی و ... می باشد.

نقد و بررسی
کیف رودوشی زنانه کایمن CAIMAN ترکیبی مدل C8036 ساخته شده از پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا و چرم مصنوعی ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است، دارای رنگ مشکی و سرمه ای می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط کار و مهمانی و ... می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، در زیر سرخانه محصول که به صورت مگنتی می باشد، زیپ فضای اصلی هست که داخل آن در یک دیواره آن یک فضای زیپ دار و آن یکی دیواره یک فضای بدون زیپ وجود دارد. در قسمت جلوی فضای اصلی محصول یک جیب زیپ دار بزرگ که فضای خوبی هم برای لوازم خرده ریز دارد وجود دارد و پشت محصول هم یک فضای زیپ دار وجود دارد. تسمه های بند دوشی از نوار با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول از جنس پارچه می باشد. این محصول را با بند دوشی می توان استفاده کرد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف رودوشی زنانه از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول فوق العاده سبک 490 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
24*18*10 سانتی متر
وزن
490 گرم
جنس
چرم مصنوعی
پلی استر
پارچه
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
نحوه بسته شدن
بازیپ
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا