کیف رودوشی زنانه چرمی مدل لزار 0220

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف رودوشی زنانه چرمی مدل لزار 0220 ساخته شده از چ...
  • ابعاد خارجی: 25*16*7 سانتی متر
  • جنس: چرم طبیعی لزار آستر پارچه
  • نحوه بسته شدن: با زیپ
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
1,950,000
26%
1,450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف رودوشی زنانه چرمی مدل لزار 0220 ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی چرم لزار (طرح دار) می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط کار و مهمانی و ... می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.

نقد و بررسی
کیف رودوشی زنانه چرمی مدل لزار 0220 ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی چرم لزار (طرح دار) می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط کار و مهمانی و ... می باشد. این محصول زیبا دارای یک زیپ اصلی بسیار عالی و کاربردی هست، که زیپ اصلی که سر زیپ آن هم به صورت فانتزی قفل دارد که زمانی که باز شود داخل آن دارای یک فضای زیپ دار و پاریتیشن بندی وجود دارد که بسیار مناسب ساماندهی لوازم خرده ریز شما می باشد. این کیف رودوشی بسیار زیبا را هم می توان به صورت بند مچی و هم با بند دوشی استفاده کرد. وزن این محصول 370 گرم می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.
ابعاد خارجی
25*16*7 سانتی متر
جنس
چرم طبیعی لزار
آستر پارچه
نحوه بسته شدن
با زیپ
مناسب برای
روزمره
محیط کار
مهمانی
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا