کیف رودوشی اپل EPOL مدل E6003-02

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف رودوشی اپل EPOL مدل E6003-02 دارای دو رنگ مشکی...
  • ابعاد خارجی: 29*20*10 سانتی متر
  • وزن: 370 گرم
  • جنس: پارچه پلی‌استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
2,150,000
19%
1,750,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف رودوشی اپل EPOL مدل E6003-02 دارای دو رنگ مشکی و زیتونی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست.

نقد و بررسی
کیف رودوشی اپل EPOL مدل E6003-02 دارای دو رنگ مشکی و زیتونی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، زیپ وسط فضای اصلی هست که دارای فضاهای پارچه ای جهت سازماندهی لوازم خرده ریز شما می باشد. در قسمت جلوی محصول یک جیب زیپ دار که فضای خوبی هم برای لوازم خرده ریز، وجود دارد. پشت این محصول یک فضای زیپ دار وجود دارد. جنس این محصول از پارچه جودون ریز بافت (طرح برزنت) با کیفیت بالا و مقاوم با چگالی بالا ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است، تسمه بند دوشی از نوار با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول برند تولید کننده بر روی آن قید شده است. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف هیکلی از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول فوق العاده سبک 370 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
29*20*10 سانتی متر
وزن
370 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا