کیف رودوشی اسپیس من SPACE MAN مدل S5073-04

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف رودوشی اسپیس من SPACE MAN مدل S5073-04 دارای ر...
  • ابعاد خارجی: 30*18*12 سانتی متر
  • وزن: 320 گرم
  • جنس: پارچه پلی‌استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف رودوشی اسپیس من SPACE MAN مدل S5073-04 دارای رنگ زیتونی و طوسی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست.

نقد و بررسی
کیف رودوشی اسپیس من SPACE MAN مدل S5073-04 دارای رنگ زیتونی و طوسی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، زیپ وسط فضای اصلی هست که داخل یک دیواره آن یک فضای زیپ دار و در دیواره دیگر دو جیب بدون زیپ وجود دارد. در قسمت جلوی محصول یک جیب زیپ دار که فضای خوبی هم برای لوازم خرده ریز دارد وجود دارد و پشت محصول هم یک فضای زیپ دار وجود دارد و در قسمت بغل از هر طرف یک جیب زیپ دار وجود دارد. جنس این محصول از پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است. تسمه های بند دوشی از نوار پهن با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول برند تولید کننده بر روی آن قید شده است. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف هیکلی از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. این محصول را هم می توان به صورت دستی و هم دوشی استفاده کرد. وزن این محصول فوق العاده سبک 320 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
30*18*12 سانتی متر
وزن
320 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
نحوه حمل
رودوشی
دستی
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا