کیف دستی چرمی مدل شوز بگ دو زیپ

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف دستی چرمی مدل شوز بگ دو زیپ ساخته شده از چرم ط...
  • ابعاد خارجی: 28*12*10 سانتی متر
  • وزن: 420 گرم
  • جنس: چرم طبیعی آستر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
1,650,000
25%
1,250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف دستی چرمی مدل شوز بگ دو زیپ ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی در دو جنس کورو و فلوتر می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و لوازم خرده ریز شما و سفر می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.

نقد و بررسی
کیف دستی چرمی مدل شوز بگ دو زیپ ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی در دو جنس کورو (طرح دار) و فلوتر (چرم دانه دانه) می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و لوازم خرده ریز شما و سفر می باشد. این محصول دارای دو فضای بسیار عالی و کاربردی هست، که بعد از باز کردن زیپ ها می توانید لوازم مورد نیاز خود را بگذارید و قسمت وسط داخل این محصول توسط آستر جدا شده است.دسته این کیف دستی چرمی بسیار زیبا و راحت و مقاوم می باشد که علاوه بر دوخت پرچ هم خورده است. وزن این محصول 420 گرم می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.
ابعاد خارجی
28*12*10 سانتی متر
وزن
420 گرم
جنس
چرم طبیعی
آستر
نحوه بسته شدن
با زیپ
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا