کیف دستی سه کاره سولو SOLO مدل SNEW4800

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف دستی سه کاره سولو SOLO مدل SNEW4800 ساخته شده...
  • ابعاد خارجی: 42*34*15 سانتی متر
  • وزن: 1200 گرم
  • جنس: پارچه پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف دستی سه کاره سولو SOLO مدل SNEW4800 در رنگ بندی مشکی در دو نوع جنس و طوسی ساخته شده از پارچه جودون ریز بافت و آستر داخلی پلی استر که این محصول مناسب افراد خوش سلیقه و شیک پوش هست. کیف دستی سه کاره سولو SOLO بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی می توان به عنوان کیف دستی و کوله پشتی و کیف رودوشی برای استفاده اداری و روزمره و دانشگاه و مدرسه و یا در سفر از آن استفاده نمود.

نقد و بررسی
کیف دستی سه کاره سولو SOLO مدل SNEW4800 ساخته شده از پارچه جودون ریز بافت و آستر داخلی پلی استر که این محصول مناسب افراد خوش سلیقه و شیک پوش هست. کیف دستی سه کاره سولو SOLO بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی می توان به عنوان کیف دستی و کوله پشتی و کیف رودوشی برای استفاده اداری و روزمره و دانشگاه و مدرسه و یا در سفر از آن استفاده نمود. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، دارای طراحی چند محفظه ای می باشد که در قسمت وسط دو فضای زیپ دار وجود دارد که داخل زیپ پشتی یک سمت دیواره آن فضای جای لپ تاپ حباب دار (Aircell) تا سایز 15.6 اینچ می باشد و در قسمت زیپ جلویی یک فضای ساده می باشد. در قسمت جلوی محصول یک جیب بزرگ و یک جیب کوچک که به صورت زیپی می باشد که مناسب جهت سازماندهی لوازم خرده ریز شما می باشد. جنس این محصول از پارچه جودون ریز بافت ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است. این محصول را هم به صورت دستی و هم دارای بند دوشی و هم به صورت کوله پشتی می توان استفاده کرد که در صورت عدم استفاده از دسته ثابت و یا کوله پشتی در محفظه های مخصوص خود که توسط زیپ بسته می شود می توانید پنهان کنید. در قسمت کنار محصول سوکت کابل آ یو ایکس، و کابل یو اس بی، وجود دارد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف دستی از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول بسیار سبک و 1200 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
42*34*15 سانتی متر
وزن
1200 گرم
جنس
پارچه
پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
نحوه حمل
دستی
رودوشی
کوله پشتی
مناسب برای
روزمره
اداری
دانشگاه
مدرسه
سفر
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا