کیف دستی سه کاره سولو SOLO مدل S4800 رنگ مشکی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف دستی سه کاره سولو مدل S4800 رنگ مشکی این محصول...
  • ابعاد خارجی: 44*32*12 سانتی متر
  • وزن: 1100 گرم
  • جنس: پارچه نایلون پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف دستی سه کاره سولو مدل S4800 رنگ مشکی این محصول مناسب افراد خوش سلیقه و شیک پوش هست. لوگوی سولو در وسط کار نصب شده است.

نقد و بررسی
کیف دستی سه کاره سولو مدل S4800 رنگ مشکی این محصول مناسب افراد خوش سلیقه و شیک پوش هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، دارای طراحی چند محفظه ای می باشد که در قسمت وسط دو فضای زیپ دار وجود دارد که داخل زیپ اصلی یک سمت دیواره آن فضای جای لپ تاپ حباب دار (Aircell) تا سایز 15.6 اینچ می باشد. در قسمت جلو یک جیب بزرگ و یک جیب کوچک که به صورت زیپی می باشد و مناسب برای لوازم خرده ریز می باشد. جنس این محصول از پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است. این محصول را هم به صورت دستی و هم دارای بند دوشی و هم به صورت کوله پشتی می توان استفاده کرد که در صورت عدم استفاده از دسته ثابت و یا کوله پشتی در محفظه های مخصوص خود که توسط زیپ بسته می شود می توانید پنهان کنید. در قسمت کنار محصول سوکت کابل آ یو ایکس، و کابل یو اس بی، وجود دارد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف دستی از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد.
ابعاد خارجی
44*32*12 سانتی متر
وزن
1100 گرم
جنس
پارچه نایلون
پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
نحوه حمل
دستی
رودوشی
کوله پشتی
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا