کیف دسته چک چرمی مدل لزار SBL400

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف دسته چک چرمی مدل لزار SBL400 ساخته شده از چرم...
  • ابعاد خارجی: 24*11*3 سانتی متر
  • وزن: 230 گرم
  • جنس: چرم طبیعی
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
1,150,000
27%
850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف دسته چک چرمی مدل لزار SBL400 ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی، عسلی و قهوه ای سوخته  از چرم طرحدار لزار می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای گذاشتن دسته چک، کارت های بانکی، وجه نقد در محیط کار و همراه خود در کیف شما می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.

نقد و بررسی
کیف دسته چک چرمی مدل لزار SBL400 ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی، عسلی و قهوه ای سوخته از چرم طرحدار لزار می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای گذاشتن دسته چک، کارت های بانکی، وجه نقد در محیط کار و همراه خود در کیف شما می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای گذاشتن دسته چک، کارت های بانکی، وجه نقد در محیط کار و همراه خود در کیف شما می باشد. این محصول زیبا بسیار عالی و کاربردی هست، که دارای یک فضای اصلی زیپ دار که داخل آن جای گذاشتن دسته چک و تعداد زیاد جای کارت و فضای زیپ دار داخلی و محفظه گذاشتن وجه نقد می باشد. در قسمت کنار این محصول هم جای آویز بند کوچک مچی آن وجود دارد. این محصول را هم می توان به صورت دستی و هم با بند کوچک مچی استفاده کرد. وزن این محصول 230 گرم می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.
ابعاد خارجی
24*11*3 سانتی متر
وزن
230 گرم
جنس
چرم طبیعی
نحوه بسته شدن
با زیپ
مناسب برای
دسته چک
وجه نقد
کارت های بانکی
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا