کیف خلبانی کت CAT مدل SBNEW003-"18

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف خلبانی کت CAT مدل SBNEW003-"18 دارای رنگ...
  • ابعاد خارجی: ۲6x۴6x۴۷ سانتی‌متر
  • وزن: 3300 گرم
  • جنس: پارچه پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف خلبانی کت CAT مدل SBNEW003-"18 دارای رنگ مشکی با کیفیت بالا در ایران تولید شده است. از پارچه ریز بافت پلی استر(جودون)، بسیار مقاوم و محکم با تراکم بافت بالا می باشد. دسته ترولی این محصول چهار استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد پلاستیک و PU بوده که فوق العاده روان هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد. این محصول به صورت تعداد (برای شرکت ها و ارگان ها ) موجود می باشد.

نقد و بررسی
کیف خلبانی کت CAT مدل SBNEW003-"18 دارای رنگ مشکی با کیفیت بالا در ایران تولید شده است. از پارچه ریز بافت پلی استر(جودون)، بسیار مقاوم و محکم با تراکم بافت بالا می باشد. دسته ترولی این محصول چهار استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد پلاستیک و PU بوده که فوق العاده روان هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد. زیپ اصلی این محصول نمره ده می باشد و دارای قفل رمزی می باشد. طراحی داخلی این محصول ساده و در قسمت درب آن یک فضای جای لپ تاپ و یک زیپ وجود دارد. قسمت جلوی کیف خلبانی کت به گونه ای می باشد که به راحتی اگر نیاز به افزایش حجم باشد، افزایش را بر اساس نیاز خود باز و بسته کنید که حدود 4 سانت به فضای اصلی اضافه می شود و جیب های جلو این امکان را می دهد که لوازم خرده ریز به راحتی در دسترس شما باشد. از لحاظ فنی این محصول دارای کلاف می باشد. دسته بالای این محصول بسیار راحت و برای استحکام دسته در هر طرف آن پرچ می باشد که بسیار محکم و مقاوم می باشد. این محصول مناسب برای سفرهای اداری و کوتاه و بهترین گزینه برای داخل کابین هواپیما می باشد.
ابعاد خارجی
۲6x۴6x۴۷ سانتی‌متر
وزن
3300 گرم
جنس
پارچه
پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
مناسب برای لپ‌تاپ‌های
13 تا 15.6 اینچ
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا