کیف خلبانی پیر گاردین PIERR GARDIN سایز کوچک مدل SBNEW001

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف خلبانی پیر گاردین PIERR GARDIN سایز کوچک مدل S...
  • ابعاد خارجی: ۲6x39x۴8 سانتی‌متر
  • وزن: 3400 گرم
  • جنس: پارچه پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف خلبانی پیر گاردین PIERR GARDIN سایز کوچک مدل SBNEW001 دارای رنگ مشکی با کیفیت بالا در ایران تولید شده است. جنس این محصول از پارچه جودون با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول چهار استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد پلاستیک و PU بوده که فوق العاده روان هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد.

نقد و بررسی
کیف خلبانی پیر گاردین PIERR GARDIN سایز کوچک مدل SBNEW001 دارای رنگ مشکی با کیفیت بالا در ایران تولید شده است. جنس این محصول از پارچه جودون با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول چهار استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد پلاستیک و PU بوده که فوق العاده روان هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد. زیپ اصلی این محصول نمره هشت می باشد و دارای قفل رمزی می باشد. در قسمت دیواره کنار جای کابل آی یو ایکس و یو اس بی وجود دارد. طراحی داخلی این محصول ساده از آستر پلی استر می باشد و در قسمت درب آن یک فضای جای لپ تاپ حباب دار و یک فضای توری زیپ دار وجود دارد. در قسمت جلوی کیف خلبانی پیرگاردین یک فضای زیپ دار وجود دارد که داخل آن یک پارتیشن دارد که به راحتی می توانید لوازم خود را به صورت تفکیکی بگذارید و جیب جلو این امکان را می دهد که لوازم خرده ریز به راحتی در دسترس شما باشد. در قسمت پشت این محصول جای اسم وجود دارد و در قسمت زیر محصول یک دستگیره برای بلند کردن محصول وجود دارد. از لحاظ فنی این محصول دارای کلاف می باشد. دسته بالای این محصول بسیار راحت و برای استحکام دسته در هر طرف آن پرچ می باشد که بسیار محکم و مقاوم می باشد. در طراحی قسمت جلوی این محصول چرم مصنوعی کار شده است که این محصول را بسیار زیبا کرده است. این محصول مناسب برای سفرهای اداری و کوتاه و بهترین گزینه برای داخل کابین هواپیما می باشد.
ابعاد خارجی
۲6x39x۴8 سانتی‌متر
وزن
3400 گرم
جنس
پارچه
پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
مناسب برای لپ‌تاپ‌های
13 تا 14 اینچ
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا