کیف خلبانی سوییس گیر SWISS GEAR مدل S666

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف خلبانی سوییس گیر SWISS GEAR مدل S666 از پارچه...
  • ابعاد خارجی: 40*42*26 سانتی متر
  • وزن: 3500 گرم
  • جنس: پارچه نایلون پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف خلبانی سوییس گیر SWISS GEAR مدل S666 رنگ مشکی از پارچه واتر با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول پنج استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است، که بسیار مقاوم می باشد.

نقد و بررسی
کیف خلبانی سوییس گیر SWISS GEAR مدل S666 از پارچه واتر با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد و آستر داخلی از جنس پلی استر که برند محصول بر روی آن می باشد. دسته ترولی این محصول پنج استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است، که بسیار مقاوم می باشد و بعد از بسته شدن توسط زیپی که بر روی آن هست کامل بسته می شود و دسته ترولی پنهان می شود. چرخ های این محصول از جنس مواد با کیفیت PU و پلاستیک بوده که فوق العاده روان و با کیفیت هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد. زیپ این محصول نمره ده می باشد. طراحی کیف خلبانی سوییس گیر به صورت چندین فضای زیپ دار می باشد که در فضای اصلی آن محفظه لپ تاپ تا سایز 15.6 اینچ وجود دارد و در زیپ پشت فضای اصلی در دیواره آن دو جیب توری می باشد. در قسمت جلوی کیف خلبانی سوییس گیر به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید لوازم خود را به صورت تفکیکی در جیب های جلوی محصول بگذارید و جیب های جلو این امکان را می دهد که لوازم خرده ریز به راحتی در دسترس شما باشد و در طراحی قسمت جلو یک زیپ وجود دارد که فضای جای لپ تاپ و تفکیک لوازم می باشد و یک جیب زیپ دار هم که مناسب لوازم خرده ریز می باشد. در قسمت پشت این محصول جای اسم و یک تسمه وجود دارد که می توانید این محصول را بر روی دسته ترولی چمدان قرار دهید. دسته بالای این محصول بسیار راحت و برای استحکام دسته در بدنه دوخت شده است و پرچ هم شده است که بسیار محکم و مقاوم می باشد. این محصول مناسب برای سفرهای اداری و کوتاه و بهترین گزینه برای داخل کابین هواپیما می باشد.
ابعاد خارجی
40*42*26 سانتی متر
وزن
3500 گرم
جنس
پارچه نایلون
پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
تعداد دسته
دو عدد
توضیحات دسته ترولی
دسته ترولی صرفا جهت حمل توسط چرخ ها طراحی شده است و برای آسیب ندیدن دسته ترولی و بالا رفتن طول عمر آن هیچ گاه در زمانی که بار داخل چمدان هست و وزن آن سنگین می باشد از دسته ترولی آن را بلند نکنید و برای انجام این کار شما می توانید از دسته ثابت روی کیف خلبانی استفاده نمایید.
تعداد چرخ
چهار عدد
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران
ناشناس

بسیار عالی و کاربردی👌🏽

644 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا