کیف خلبانی دو چرخ سولو SOLO مدل SNEW7800

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف خلبانی دو چرخ سولو SOLO مدل SNEW7800 دارای رن...
  • ابعاد خارجی: ۲4x۴3x۴4 سانتی‌متر
  • وزن: 2800 گرم
  • جنس: پارچه پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف خلبانی دو چرخ سولو SOLO مدل SNEW7800 دارای رنگ مشکی با کیفیت بالا در ایران تولید شده است. این محصول فوق العاده زیبا از پارچه ریز بافت جودون با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول چهار استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد. چرخ های این محصول از جنس  مواد PU بوده و ژله ای و داخل کار شده است که فوق العاده روان هستند و به صورت دو چرخ می باشد. این محصول به صورت تعداد (برای شرکت ها و ارگان ها ) موجود می باشد.

نقد و بررسی
کیف خلبانی دو چرخ سولو SOLO مدل SNEW7800 دارای رنگ مشکی با کیفیت بالا در ایران تولید شده است. این محصول فوق العاده زیبا از پارچه ریز بافت جودون با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول چهار استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد PU بوده و ژله ای و داخل کار شده است که فوق العاده روان هستند و به صورت دو چرخ می باشد. زیپ اصلی این محصول نمره ده می باشد و قفل آن دارای فناوری جدید TSA می باشد. طراحی داخلی کیف خلبانی دو چرخ سولو دارای یک فضای اصلی و در قسمت درب آن یک فضای جای لپ تاپ در ابعاد 35x35x3 و تا لپ تاپ 15.6 اینچ وجود دارد و در کناره ها در هر طرف یک بند وجود دارد که توسط سگک باز و بسته می شود که قسمت درب فضای اصلی زمانی که بندها بسته باشد مانع از رسیدن درب به زمین می شود. در قسمت پشت این محصول جای اسم دارد و قسمت جلوی کیف خلبانی سولو به گونه ای می باشد که جیب های جلو این امکان را می دهد که لوازم خرده ریز به راحتی در دسترس و تفکیک شما باشد. دسته بالای این محصول بسیار راحت و برای استحکام دسته در بدنه دوخت شده است که بسیار محکم و مقاوم می باشد. این محصول مناسب برای سفرهای اداری و کوتاه و بهترین گزینه برای داخل کابین هواپیما می باشد. وزن این محصول 2800 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
۲4x۴3x۴4 سانتی‌متر
وزن
2800 گرم
جنس
پارچه
پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
نحوه حمل
دسته ترولی
دستی
قابلیت های مقاومتی
مقاوم در برابر آب
مناسب برای
سفرهای اداری
سفرهای کوتاه
داخل کابین هواپیما
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا