کیف اداری چرمی مدل دو دسته تک قفل

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف اداری چرمی مدل دو دسته تک قفل ساخته شده از چرم...
  • ابعاد خارجی: 41*31*7 سانتی متر
  • وزن: 1320 گرم
  • جنس: چرم طبیعی چرم اشبالت آستر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف اداری چرمی مدل دو دسته تک قفل ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و قهوه ای و عسلی می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط اداری، دانشجویی، و... می باشد.

نقد و بررسی
کیف اداری چرمی مدل دو دسته تک قفل ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و قهوه ای و عسلی می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط اداری، دانشجویی، و... می باشد. این محصول دارای چندین فضای بسیار عالی و کاربردی هست، که بعد از باز کردن قفل سه رمز آن، زمانی که سرخانه به بالا می رود دارای یک فضای بسیار عالی که جنس داخل آن هم از آستر کار شده است می باشد. این محصول در اصلاح یک طبله می باشد. در فضای اصلی بعد از باز کردن زیپ، در دیواره آن یک فضای جای لپ تاپ که مناسب سایز 12 اینچ در قسمت محفظه لپ تاپ می باشد، وجود دارد و در دیواره دیگر یک فضای زیپ دار و جای کارتی می باشد. در قسمت جلوی فضای اصلی یک فضای زیپ دار وجود دارد و در قسمت پشت این محصول هم یک زیپ وجود دارد. این محصول دارای بند دوشی هم می باشد که علاوه بر اینکه می توان به صورت دستی استفاده کرد می توانید به عنوان کیف دوشی استفاده کنید. دو دسته بالای این کیف دستی چرمی بسیار زیبا و راحت و مقاوم می باشد. در زیر سرخانه این محصول در دو طرف دارای مگنت می باشد که این امر سبب می شود که لبه های قسمت جلو به بالا بر نگردد و فرم کیف دستی بهم نخورد. وزن این محصول 1320 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
41*31*7 سانتی متر
وزن
1320 گرم
جنس
چرم طبیعی
چرم اشبالت
آستر
نحوه بسته شدن
با زیپ
قفل
مگنت
توضیحات قفل
قفل این محصول سه رمز می باشد که برای تعویض رمز، ابتدا باید اعداد بر روی رمزی که باز می شود، قرار بگیرد و بعد دکمه ای که برای باز کردن قفل می باشد را به سمت پایین نگه می دارید و عدد دلخواه را تعریف می کنید و بعد از تغییر آن را رها می کنید تا رمز دلخواه شما ثبت شود. حال رمز شما با موفقیت تغییر کرده است و برای تغییر رمز مجدد همین مراحل را تکرار نمایید.
لطفا دقت نمایید در زمان تغییر رمز دکمه رمز کامل پایین باشد و پایین نگه داشته شود.
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا