کیف اداری چرمی لزار مدل دو قفل هاید کمربندی 0215

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف اداری چرمی لزار مدل دو قفل هاید کمربندی 0215 س...
  • ابعاد خارجی: 41*30*11 سانتی متر
  • وزن: 1500 گرم
  • جنس: چرم طبیعی چرم اشبالت
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
5,350,000
30%
3,750,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف اداری چرمی لزار مدل دو قفل هاید کمربندی 0215 ساخته شده از چرم طبیعی لزار درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی و قهوه ای سوخته می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط اداری، دانشجویی، و... می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.

نقد و بررسی
کیف اداری چرمی لزار مدل دو قفل هاید کمربندی 0215 ساخته شده از چرم طبیعی لزار درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی و قهوه ای سوخته می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط اداری، دانشجویی، و... می باشد. این محصول دارای چندین فضای بسیار عالی و کاربردی هست، که بعد از باز کردن دو عدد قفل مخفی دو رمز آن، زمانی که سرخانه به بالا می رود دارای دو فضای بسیار عالی که جنس داخل آن هم از چرم اشبالت (اشپالت) کار شده است می باشد. این محصول در اصلاح دو طبله می باشد. در فضای اصلی پشت، در دیواره آن فضای جای کارتی وجود دارد و در قسمت جلوی فضای اصلی دو فضای کوچک زیپ دار که بسیار مناسب لوازم خرده ریز شما می باشد. در قسمت پشت این محصول هم یک زیپ وجود دارد. این محصول دارای بند دوشی هم می باشد که علاوه بر اینکه می توان به صورت دستی استفاده کرد می توانید به عنوان کیف دوشی استفاده کنید. دسته بالای این کیف دستی چرمی بسیار زیبا و راحت و مقاوم می باشد که علاوه بر دوخت پرچ هم شده است. وزن این محصول 1500 گرم می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.
ابعاد خارجی
41*30*11 سانتی متر
وزن
1500 گرم
جنس
چرم طبیعی
چرم اشبالت
نحوه بسته شدن
قفل
مناسب برای
روزمره
اداری
دانشجویی
وکالتی
توضیحات قفل
قفل این محصول دو رمز می باشد که برای تعویض رمز، ابتدا باید اعداد بر روی رمزی که باز می شود، قرار بگیرد و بعد دکمه ای که برای باز کردن قفل می باشد را به سمت پایین نگه می دارید و عدد دلخواه را تعریف می کنید و بعد از تغییر آن را رها می کنید تا رمز دلخواه شما ثبت شود. حال رمز شما با موفقیت تغییر کرده است و برای تغییر رمز مجدد همین مراحل را تکرار نمایید.
لطفا دقت نمایید در زمان تغییر رمز دکمه رمز کامل پایین باشد و پایین نگه داشته شود.
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا