کیف اداری چرمی لزار مدل دو دسته زیپی SB0245

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف اداری چرمی لزار مدل دو دسته زیپی SB0245 ساخته...
  • ابعاد خارجی: 38*29*9 سانتی متر
  • وزن: 1000 گرم
  • جنس: چرم طبیعی پارچه پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
3,850,000
26%
2,850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف اداری چرمی لزار مدل دو دسته زیپی SB0245 ساخته شده از چرم طبیعی لزار درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی و طوسی و زرشکی می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط اداری، دانشجویی، وکالتی و... می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.

نقد و بررسی
کیف اداری چرمی لزار مدل دو دسته زیپی SB0245 ساخته شده از چرم طبیعی لزار درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی و طوسی و زرشکی می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط اداری، دانشجویی، وکالتی و... می باشد. این محصول دارای چندین فضای بسیار عالی و کاربردی هست، که بعد از باز کردن زیپ اصلی وسط محصول دارای دو فضای بسیار عالی و کاربردی که با یک پارتیشن جدا شده است و داخل دیواره آن هم یک فضای زیپ دار موجود هست، در قسمت بالا و پایین زیپ اصلی هم دو فضای زیپ دار که جنس داخل محصول هم از پارچه پلی استر می باشد. در قسمت جلوی این محصول هم یک زیپ وجود دارد. این محصول دارای بند دوشی هم می باشد که علاوه بر اینکه می توان به صورت دستی استفاده کرد می توانید به عنوان کیف دوشی استفاده کنید. دو دسته این کیف دستی چرمی بسیار زیبا و راحت و مقاوم می باشد. وزن این محصول 1000 گرم می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.
ابعاد خارجی
38*29*9 سانتی متر
وزن
1000 گرم
جنس
چرم طبیعی
پارچه پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
مناسب برای
روزمره
اداری
دانشجویی
وکالتی
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا