کیف اداری مردانه جنوا مدل G45560

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کیف اداری چرم ایتالیایی جنوا با طراحی بسیار زیبا و...
  • جنس: چرم ایتالیایی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله: ساده
  • بند و دستگیره: بند دوشی و دسته
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف اداری مردانه جنوا مدل G45560

نقد و بررسی
کیف اداری چرم ایتالیایی جنوا با طراحی بسیار زیبا و وزن بسیار مناسب در مقایسه با کیف های اداری چرم طبیعی، مناسب خوش پوش و مشکل پسند جامعه می باشد. دسترسی بسیار راحت به فضای داخل، این محصول را بسیار متمایز کرده است. دارای یک قفل کلیدی که علاوه بر زیبایی رخ محصول، برای افرادی که توجه ویژه ای برای محفوظ ماندن لوازم داخل کیف دارند، مناسب می باشد. این محصول دارای یک دسته ثابت و یک بند بلند دوشی از جنس پلی استر با یراق بسیار خاص می باشد، که در ارتفاع های مختلف قابل تنظیم هست. داخل کیف اداری جنوا دارای دو فضای اصلی که به واسطه یک فضای زیپ دار از هم دیگر تفکیک شده است.در قسمت دیواره اصلی این محصول یک فضای زیپ دار موجود هست و در قسمت اصلی جلوی محصول دارای فضای جای خودکار و لوازم خرده ریز می باشد و در پشت محصول هم یک فضای زیپ دار برای دسترسی راحت به لوازم ضروری می باشد. این محصول علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود از جنس چرم طبیعی و یراق آلات از کیفیت بالایی تشکیل شده است.
جنس
چرم ایتالیایی
نحوه بسته شدن کیف و کوله
ساده
بند و دستگیره
بند دوشی و دسته
ابعاد
40x29x9 سانتی‌متر
مورد استفاده
روزمره , اداری و رسمی
نگهداری
مراقبت های که باید از چرم طبیعی صورت گرفت مانند واکس زده به صورت دوره ای
لازم به ذکر هست که ترجیحا از واکس بی رنگ و یا قبل از زدن واکس رنگ محصول ابتدا در زیر محصول واکس زده شود، در صورتی که رنگ آن با محصول سازگاری داشت، کل سطح کیف واکس و پولیش شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا