کوله پشتی چرم طبیعی مدل SB0250

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کوله پشتی چرم طبیعی مدل SB0250 ساخته شده از چرم طب...
  • ابعاد خارجی: 32*25*14 سانتی متر
  • وزن: 950 گرم
  • جنس: چرم طبیعی پارچه
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
3,950,000
31%
2,750,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کوله پشتی چرم طبیعی مدل SB0250 ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی و قهوه ای سوخته چرم فلوتر ( که به صورت دانه دانه بر روی چرم می باشد) می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط اداری، دانشجویی، و... می باشد. این محصول قابل سفارش تعداد جهت سفارش شرکت ها و ارگان ها با هماهنگی موجود می باشد.

نقد و بررسی
کوله پشتی چرم طبیعی مدل SB0250 ساخته شده از چرم طبیعی درجه یک ایرانی دارای رنگ مشکی و عسلی و قهوه ای سوخته چرم فلوتر ( که به صورت دانه دانه بر روی چرم می باشد) می باشد. این محصول زیبا و شیک مناسب برای استفاده روزمره و محیط اداری، دانشجویی، و... می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، در زیر سرخانه زیپ وسط فضای اصلی هست که داخل آن در دیواره یک فضای زیپ دار وجود دارد. در قسمت جلوی فضای اصلی در پایین سرخانه این محصول یک جیب زیپ دار می باشد که مناسب برای لوازم خرده ریز شما می باشد. آستر داخلی این محصول از جنس پارچه می باشد. این محصول دارای یک عدد دسته ثابت چرمی در قسمت بالای کوله می باشد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کوله پشتی از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول فوق العاده سبک 950 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
32*25*14 سانتی متر
وزن
950 گرم
جنس
چرم طبیعی
پارچه
نحوه بسته شدن
با زیپ
مناسب برای
روزمره
دانشجویی
اداری
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا