مجموعه دو عددی کوله پشتی چرخدار پاور POWER مدل P5176

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: مجموعه دو عددی کوله پشتی چرخدار پاور POWER مدل P51...
  • ابعاد خارجی سایز بزرگ: 59*37*26 سانتی متر
  • ابعاد خارجی سایز کوچک: 50*33*21 سانتی متر
  • وزن سایز بزرگ: 2750 گرم
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مجموعه دو عددی کوله پشتی چرخدار پاور POWER مدل P5176 در دو سایز 21 اینچ و سایز 18 اینچ می باشد و دارای رنگ طوسی می باشد. جنس این محصول از پارچه جودون و نایلون با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد. چرخ این محصول به صورت دو چرخ دوبل می باشد که چرخ ها با پرچ به بدنه و دسته ترولی نصب شده است و بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم هست که به صورت تک دسته و قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد که با طراحی بسیار زیبای آن، این نوع دسته از دسته های دیگر متمایز شده است.

نقد و بررسی
مجموعه دو عددی کوله پشتی چرخدار پاور POWER مدل P5176 در دو سایز 21 اینچ و سایز 18 اینچ می باشد و دارای رنگ طوسی می باشد. جنس این محصول از پارچه جودون و نایلون با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد. چرخ این محصول به صورت دو چرخ دوبل می باشد که چرخ ها با پرچ به بدنه و دسته ترولی نصب شده است و بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم هست که به صورت تک دسته و قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد که با طراحی بسیار زیبای آن، این نوع دسته از دسته های دیگر متمایز شده است. دسته ثابت بالای آن بسیار راحت می باشد و علاوه بر دوخت پرچ هم خورده است. پشت محصول دارای سیستم گردش هوا (مش ضد عرق (ابر) ) می باشد و بند کوله این محصول دارای فیکسر سینه که قابل تنظیم می باشد و در زمان عدم استفاده بند، می توانید بند کوله را باز نموده و در قسمت فضای پارچه ای پشت کوله قرار دهید که مشخص نباشد. در زمانی که بخواهید این کوله را بر پشت خود استفاده نمایید برای اینکه کثیفی چرخ ها به لباس شما نگیرد یک کاور که به صورت چسبی پشت کوله می باشد را می توانید آن را روی چرخ های کوله قرار دهید. این محصول دارای چندین فضای زیپ دار می باشد که فضای اصلی آن بسیار جادار و داخل آن محفظه لپ تاپ که تا سایز 15.6 اینچ در سایز بزرگ و تا سایز 14 اینچ در سایز کوچک می باشد. در قسمت جلوی این محصول دارای پنج فضای زیپ دار می باشد که مناسب برای لوازم خرده ریز می باشد. در قسمت بغل کوله دارای دو جیب طوری در هر طرف می باشد و در یک طرف جای اسم وجود دارد.
ابعاد خارجی سایز بزرگ
59*37*26 سانتی متر
ابعاد خارجی سایز کوچک
50*33*21 سانتی متر
وزن سایز بزرگ
2750 گرم
وزن سایز کوچک
2300 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
نایلون
نحوه بسته شدن
با زیپ
قابلیت های مقاومتی
مقاوم در برابر آب
نحوه حمل
چرخ دار
دو بندی
مناسب برای لپ‌تاپ‌های
13 تا 15.6 اینچ در سایز بزرگ
13 تا 14 اینچ در سایز کوچک
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا