کوله پشتی چرخدار جداشو اسکای بو SKY-BOW تیان S15740

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کوله پشتی چرخدار جداشو اسکای بو SKY-BOW تیان S1574...
  • ابعاد خارجی: 53*33*20 سانتی متر
  • وزن بدون دسته ترولی: 1200 گرم
  • وزن با دسته ترولی: 2300 گرم
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
3,950,000
26%
2,950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کوله پشتی چرخدار جداشو اسکای بو SKY-BOW تیان S15740 دارای رنگ مشکی می باشد. این محصول ساخته شده از جنس رویه پارچه جودون ریز بافت با تراکم بافت بالا با روکش پی وی سی که مقاوم در برابر آب می باشد و آستر داخلی از جنس پلی استر  می باشد. زیپ این محصول نمره ده می باشد. چرخ این محصول به صورت چهار چرخ گردان 360 درجه می باشد که چرخ ها با بند برزنتی که به زیر کوله و پشت کوله دوخت شده است، به راحتی به دسته ترولی نصب می شود و بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم هست که مدل دسته چمدان می باشد و قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد که با طراحی بسیار زیبای آن، این نوع دسته از دسته های تک متمایز شده است و در صورت عدم استفاده دسته ترولی می توانید به راحتی دسته ترولی را جدا کنید و از کوله پشتی خالی استفاده کنید. دسته ثابت بالای آن بسیار راحت می باشد.

نقد و بررسی
کوله پشتی چرخدار جداشو اسکای بو SKY-BOW تیان S15740 دارای رنگ مشکی می باشد. این محصول ساخته شده از جنس رویه پارچه جودون ریز بافت با تراکم بافت بالا با روکش پی وی سی که مقاوم در برابر آب می باشد و آستر داخلی از جنس پلی استر می باشد. زیپ این محصول نمره ده می باشد. چرخ این محصول به صورت چهار چرخ گردان 360 درجه می باشد که چرخ ها با بند برزنتی که به زیر کوله و پشت کوله دوخت شده است، به راحتی به دسته ترولی نصب می شود و بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم هست که مدل دسته چمدان می باشد و قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد که با طراحی بسیار زیبای آن، این نوع دسته از دسته های تک متمایز شده است و در صورت عدم استفاده دسته ترولی می توانید به راحتی دسته ترولی را جدا کنید و از کوله پشتی خالی استفاده کنید. دسته ثابت بالای آن بسیار راحت می باشد. در قسمت پشت کوله دارای مش ضد عرق می باشد که سبب گردش هوا در پشت کوله می شود و بند کوله این محصول دارای فیکسر سینه که قابل تنظیم می باشد و در قسمت کنار محصول دارای پورت USB و AUX می باشد. این محصول دارای چندین فضای زیپ دار می باشد که فضای اصلی آن بسیار جادار و داخل آن محفظه لپ تاپ که تا سایز 17 اینچ می باشد. در قسمت جلوی این محصول دارای چهار فضای زیپ دار می باشد که مناسب برای لوازم خرده ریز می باشد. در قسمت بغل کوله در هر طرف دارای یک فضای توری وجود دارد. از دیگر ویژگی های این محصول وزن سبک می باشد. این کوله پشتی مناسب برای سفرهای کوتاه، پیاده روی اربعین، و با توجه به اینکه دسته ترولی کامل جدا می شود، در شهر هم قابل استفاده می باشد. این محصول قابل استفاده در کابین هواپیما هم می باشد.
ابعاد خارجی
53*33*20 سانتی متر
وزن بدون دسته ترولی
1200 گرم
وزن با دسته ترولی
2300 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
قابلیت های مقاومتی
مقاوم در برابر آب
نحوه حمل
چرخ دار
دو بندی
مناسب برای لپ تاپ های
15 تا 17 اینچ
مناسب برای
سفر
داخل کابین هواپیما
پیاده روی اربعین
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا