کوله پشتی پیرکاردین PIERRE CARDIN مدل P0025

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کوله پشتی پیرکاردین PIERRE CARDIN مدل P0025 ساخته...
  • ابعاد خارجی: 48*28*15 سانتی متر
  • وزن: 800 گرم
  • جنس: پارچه پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کوله پشتی پیرکاردین PIERRE CARDIN مدل P0025 ساخته شده از پارچه واتر ریز بافت (جودون) و آستر داخلی پلی استر، در رنگ قرمز کوله ای بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی هم می توان به عنوان کوله ای برای استفاده روزمره و یا در سفر از آن استفاده نمود.

نقد و بررسی
کوله پشتی پیرکاردین PIERRE CARDIN مدل P0025 ساخته شده از پارچه واتر ریز بافت (جودون) و آستر داخلی پلی استر، در رنگ قرمز کوله ای در سایز کوچک و جمع و جور که بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی هم می توان به عنوان کوله ای برای استفاده مدرسه و روزمره از آن استفاده نمود. این محصول دارای چندین فضای بسیار عالی و کاربردی هست، که در فضای اصلی جای لپ تاپ حباب دار و فضای اصلی آن که حجم بسیار خوبی دارد. در قسمت جلوی کوله پشتی پیرکاردین چندین فضای زیپ دار و جیب های تعبیه شده است که مناسب و ایده آل برای گذاشتن لوازم خرده ریز شما می باشد. این محصول دارای یک عدد دسته ثابت در قسمت بالای کوله می باشد. قسمت پشت کوله دارای مش (ابر) ضد عرق وجود دارد. زیپ های اصلی این محصول بسیار با کیفیت کار شده است و سر زیپ های خاص آن به زیبایی کار افزوده است. وزن این محصول بسیار سبک و 800 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
48*28*15 سانتی متر
وزن
800 گرم
جنس
پارچه
پلی استر
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
مناسب برای
مقطع دبستان، روزمره
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا