کوله پشتی پیرکاردین مدل P2040 رنگ زیتونی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کوله پشتی پیرکاردین مدل P2040 رنگ زیتونی ساخته شده...
  • ابعاد خارجی: 50*33*20 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • جنس: پارچه واتر ریز بافت، پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کوله پشتی پیرکاردین مدل P2040 رنگ زیتونی ساخته شده از پارچه واتر ریز بافت و آستر داخلی پلی استر که از مواد درجه یک وارداتی برای حمایت از تولید داخل در ایران تولید شده است،  کوله ای بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی هم می توان به عنوان کوله مخصوص لپ تاپ تا 15.6 ، و هم به عنوان کیف سفری و هم به عنوان کیف مدرسه ای از آن استفاده نمود.

نقد و بررسی
کوله پشتی پیرکاردین مدل P2040 رنگ زیتونی ساخته شده از پارچه واتر ریز بافت و آستر داخلی پلی استر که از مواد درجه یک وارداتی برای حمایت از تولید داخل در ایران تولید شده است، کوله ای بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی هم می توان به عنوان کوله مخصوص لپ تاپ تا 15.6 ، و هم به عنوان کیف سفری و هم به عنوان کیف مدرسه ای از آن استفاده نمود. این محصول دارای چندین فضای بسیار عالی و کاربردی هست، که یک فضای زیپ دار در قسمت پشت که محفظه جای لپ تاپ، و کابل های آ یو ایکس، و کابل یو اس بی، که به بند کوله متصل می باشد. در قسمت مرکز کوله یک فضای زیپ دار که دارای یک فضای بسیار ایده آل برای گذاشتن وسایلی همچون کتاب، لوازم حجیم ، پوشاک برای استفاده کوله در سفر، از آن استفاده نمود و قسمت جلوی کوله هم دارای دو فضای زیپ دار بزرگ که مناسب برای لوازم خرده ریز می باشد. در قسمت های بغل کوله پیرکاردین دارای دو جیب در هر سمت می باشد که بسیار کاربردی می باشد و ایده آل برای لوازمی هست که می خواهید به راحتی به آن دسترسی داشته باشد و بر روی یک عدد از جیب ها تگ اسم و مشخصات برای شناسایی کوله خود وجود دارد. این محصول دارای دو عدد دسته ثابت در قسمت بالای کوله می باشد که یک عدد پهن و با دوخت محکمی که دارد، بسیار مقاوم و راحت هست و یک عدد هم دسته باریک وجود دارد و در زیر دسته اصلی که مارک پیر کاردین قید شده است یک فضای زیپ دار مخصوص جای عینک می باشد. در زیر کوله دو عدد استوک وجود دارد که در زمانی که کوله بر روی زمین قرار می گیرد پارچه کف کوله آسیب نبیند. در زیر کوله یک زیپ وجود دارد که کاور مخصوص باران کوله داخل آن قرار دارد. قسمت پشت کوله دارای ابرهای بسیار با کیفیت می باشد که علاوه بر گردش هوا به راحتی در استفاده بسیار کمک می کند و پشت بند کوله هم دارای حباب های ایر سل هست و روی بند کوله هم یک فیکسر قابل تنظیم وجود دارد. زیپ های اصلی این محصول نمره ده کار شده است که با رنگ پارچه هم همخوانی دارد و بر زیبایی کار افزوده است .
ابعاد خارجی
50*33*20 سانتی‌متر
وزن
۱۲۰۰ گرم
جنس
پارچه واتر ریز بافت، پلی استر
ویژگی‌های نظافتی
قابلیت شست و شو
مناسب برای لپ‌تاپ‌های
13 تا 15.6 اینچ
نحوه حمل
دو بندی
نحوه بسته شدن
با زیپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا