کاور کت و شلوار پارچه ای طرح رونکاتو (RONCATO) مدل R0302

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کاور کت و شلوار پارچه ای طرح اصلی رونکاتو (RONCATO...
  • ابعاد خارجی: 61*47*6 سانتی متر
  • وزن: 1150 گرم
  • جنس: پارچه جودون پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
3,350,000
21%
2,650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاور کت و شلوار پارچه ای طرح اصلی رونکاتو (RONCATO) مدل R0302 از ویژگی های بارز این کاور خاص بودن و باریک بودن و وزن فوق العاده سبک می باشد.

نقد و بررسی
کاور کت و شلوار پارچه ای طرح اصلی رونکاتو (RONCATO) مدل R0302 از ویژگی های بارز این کاور خاص بودن و باریک بودن و وزن فوق العاده سبک می باشد. این محصول که دارای یک زیپ اصلی می باشد و زمانی که زیپ اصلی باز شود، یک زیپ عمودی وجود دارد که دارای آویز چوب لباسی و مناسب برای نهایت دو دست کت و شلوار می باشد و بر روی زیپی که از داخل باز می شود چهار جیب پاکتی طراحی شده است که دو جیب پارچه ای و دو جیب توری که بسیار مناسب برای لوازم خرده ریز می باشد. برای حمل این محصول می توانید از دسته ای که در بالای کار طراحی شده است و بسیار راحت می باشد، استفاده کنید. و بعد از گذاشتن کت و شلوار در داخل آن از وسط یک تا زده می شود و به صورت زیپ کامل بسته می شود. در قسمت جلو این محصول دارای یک جیب بزرگ که با زیپ باز و بست می شود، می باشد که برای دسترسی به لوازمی که مورد نیاز هست بسیار مناسب و کابردی می باشد. این محصول علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود از جنس پارچه جودون ریز بافت و نایلون و آستر داخلی از جنس پارچه پلی استر می باشد و یراق آلات از کیفیت بالایی تشکیل شده است. کاور کت و شلوار طرح اصلی رونکاتو مناسب برای داخل کابین هواپیما هم می باشد. این محصول علاوه بر اینکه می توان به صورت دستی استفاده کرد، دارای بند دوشی هم می باشد.
ابعاد خارجی
61*47*6 سانتی متر
وزن
1150 گرم
جنس
پارچه جودون
پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
قابلیت های مقاومتی
مقاوم در برابر آب
نحوه حمل
دستی
رودوشی
مناسب برای
دو دست کت و شلوار
سفری
داخل کابین هواپیما
گارانتی
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا