چمدان کیس استار CASE STAR کالکشن JUPITER مدل C9964 سایز کوچک

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: چمدان کیس استار CASE STAR کالکشن JUPITER مدل C9964...
  • ابعاد خارجی: 57*35*26 سانتی متر
  • وزن: 4600 گرم
  • جنس: پارچه پلی‌استر جودون
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چمدان کیس استار CASE STAR کالکشن JUPITER مدل C9964 سایز کوچک به همراه کاور طلقی سایز 20 اینچ دارای دو رنگ قهوه ای و سرمه ای می باشد. این محصول ساخته شده از جنس رویه پلی استر آغشته به مواد پی وی سی با تراکم بافت بالا (پارچه جودون) که کاملا ضد آب می باشد و آستر داخلی از جنس پلی استر که برند محصول بر روی آن قید شده است. دسته ترولی این محصول با طراحی بسیار خاص و متفاوت آن از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که مناسب حمل چمدان با وزن های استاندارد هر سایز می باشد که نگرانی مصرف کننده کامل رفع گردیده است و برای راحتی در حمل، قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد با کیفیت PU و پلاستیک بوده که فوق العاده روان و با کیفیت و بی صدا (Silent Wheels) هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد.

نقد و بررسی
چمدان کیس استار CASE STAR کالکشن JUPITER مدل C9964 سایز کوچک به همراه کاور طلقی سایز 20 اینچ دارای دو رنگ قهوه ای و سرمه ای می باشد. این محصول ساخته شده از جنس رویه پلی استر آغشته به مواد پی وی سی با تراکم بافت بالا (پارچه جودون) که کاملا ضد آب می باشد و آستر داخلی از جنس پلی استر که برند محصول بر روی آن قید شده است. دسته ترولی این محصول با طراحی بسیار خاص و متفاوت آن از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که مناسب حمل چمدان با وزن های استاندارد هر سایز می باشد که نگرانی مصرف کننده کامل رفع گردیده است و برای راحتی در حمل، قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد با کیفیت PU و پلاستیک بوده که فوق العاده روان و با کیفیت و بی صدا (Silent Wheels) هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد. زیپ این محصول نمره ده دبل پهن می باشد و قفل آن TSA می باشد. از لحاظ ساختار فنی این محصول دور تا دور چمدان کلاف دار می باشد که به مقاومت محصول افزوده است. طراحی داخلی این محصول زیبا یک فضای جای لپ تاپ حباب دار که مناسب برای لپ تاپ تا 14 اینچ می باشد و در قسمت دیواره فضای اصلی هم یک جای کفش و یک کیف لوازم آرایشی که به صورت دکمه ای و قابل حمل می باشد و دو تسمه قابل تنظیم که به صورت سگکی برای نگهداری لوازم داخل چمدان وجود دارد. طراحی قسمت جلوی چمدان زیبای کیس استار به گونه ای می باشد، که این امکان را می دهد که لوازم خرده ریز به راحتی در دسترس شما باشد و دارای دو جیب بزرگ می باشد. دسته ثابت بالا و کناره ی چمدان به صورت پرچی می باشد و بسیار محکم و مقاوم می باشد و در سمت راست چمدان سه عدد پایه بسیار عالی وجود دارد که زمانی که چمدان را به صورت افقی می گذارید به پارچه محصول آسیبی وارد نشود.
ابعاد خارجی
57*35*26 سانتی متر
وزن
4600 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
جودون
نحوه بسته شدن
با زیپ
قابلیت های مقاومتی
مقاوم در برابر آب
تعداد دسته
سه عدد
تعداد چرخ
چهار عدد
جنس چرخ
مواد PU
نوع ساختار
انعطاف پذیر
مناسب برای لپ‌تاپ‌های
13 تا 14 اینچ
توضیحات قفل
قفل این محصول TSA می باشد که برای تعویض رمز، ابتدا باید اعداد بر روی رمزی که باز می شود، قرار بگیرد و بعد دکمه ریزی که کنار محل قفل سر زیپ ها در سمت چپ هست، با خودکار و یا یک شی نوک تیز به داخل فشار داده شود، بعد از آن عدد دلخواه خود را تنظیم می کنید و بعد دکمه ای که در سمت چپ قفل می باشد که برای باز کردن می باشد را یک مرتبه به سمت فلش حرکت دهید تا دکمه ریزی که برای تغییر رمز در مرحله اول به داخل فشار داده بودید به جای اولیه خود برگردد. حال رمز شما با موفقیت تغییر کرده است و برای تغییر رمز مجدد همین مراحل را تکرار نمایید.
توضیحات دسته ترولی
دسته ترولی چمدان صرفا جهت حمل توسط چرخ ها طراحی شده است و برای آسیب ندیدن دسته ترولی و بالا رفتن طول عمر آن هیچ گاه در زمانی که بار داخل چمدان هست و وزن آن سنگین می باشد از دسته ترولی آن چمدان را بلند نکنید و برای انجام این کار شما می توانید از دسته ثابت روی چمدان و کنار چمدان و جای دست زیر چمدان استفاده نمایید.
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا