چمدان کاریبو CARIBOU مدل C34210 سایز متوسط

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: چمدان کاریبو CARIBOU مدل C34210 سایز متوسط دارای ر...
  • ابعاد خارجی: 64*42*25 سانتی متر
  • وزن: 3500 گرم
  • جنس: پلی پروپلین PP پلی استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چمدان کاریبو CARIBOU مدل C34210 سایز متوسط دارای رنگ بندی بسیار زیبا و شیک می باشد. این چمدان هارد کیس زیبا از جنس رویه 100% پلی پروپلین (POLY PROPYLENE PP ) درجه یک که نگرانی شما را برای شکستن بدنه کاملا برطرف کرده است و آستر داخلی پلی استر که برند محصول بر روی آن قید شده است. دسته ترولی این محصول با طراحی بسیار خاص و متفاوت آن از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که مناسب حمل چمدان با وزن های استاندارد هر سایز می باشد که نگرانی مصرف کننده کامل رفع گردیده است و برای راحتی در حمل، قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد. سایز متوسط مناسب برای سفرهای خودرویی و مناسب تا 24 کیلو بار می باشد.

نقد و بررسی
چمدان کاریبو CARIBOU مدل C34210 سایز متوسط دارای رنگ بندی بسیار زیبا و شیک می باشد. این چمدان هارد کیس زیبا از جنس رویه 100% پلی پروپلین (POLY PROPYLENE PP ) درجه یک که نگرانی شما را برای شکستن بدنه کاملا برطرف کرده است و آستر داخلی پلی استر که برند محصول بر روی آن قید شده است. دسته ترولی این محصول با طراحی بسیار خاص و متفاوت آن از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که مناسب حمل چمدان با وزن های استاندارد هر سایز می باشد که نگرانی مصرف کننده کامل رفع گردیده است و برای راحتی در حمل، قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد. سایز متوسط مناسب برای سفرهای خودرویی و مناسب تا 24 کیلو بار می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد با کیفیت PU و پلاستیک بوده که فوق العاده روان و با کیفیت و بی صدا (Silent Wheels) هستند و به صورت چهار چرخ دبل گردان 360 می باشد و برای زیبایی کار با بدنه همرنگ می باشد. زیپ این محصول نمره هشت دبل ضد سرقت می باشد و قفل آن TSA بین المللی تو کار می باشد. از لحاظ ساختار فنی این محصول بسیار انعطاف پذیر می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است. طراحی داخلی این محصول دارای یک فضای زیپ دار که از مرکز چمدان باز می شود و به دو قسمت تقسیم می شود و یک سمت داخل بدنه محفظه آن کامل توسط زیپ بسته می شود و بر روی آن یک فضای توری برای جای لوازم خرده ریز وجود دارد و طرف دیگر آن توسط دو تسمه کشی سگکی برای نگهداری لوازم داخل چمدان می باشد. طراحی بیرونی این محصول دارای دو دسته ثابت در قسمت بالا و بغل چمدان وجود دارد و در قسمت جلوی چمدان لوگوی کاریبو بسیار ساده و شیک می باشد. این محصول دارای زیپ افزایش حجم می باشد که حدود 3 سانت از فضای اصلی بزرگ می شود.
ابعاد خارجی
64*42*25 سانتی متر
وزن
3500 گرم
جنس
پلی پروپلین PP
پلی استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
قابلیت های مقاومتی
مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
تعداد دسته
سه عدد
تعداد چرخ
هشت عدد
جنس چرخ
مواد PU
نوع ساختار
انعطاف پذیر
توضیحات قفل
قفل این محصول TSA می باشد که برای تعویض رمز، ابتدا باید اعداد بر روی رمزی که باز می شود، قرار بگیرد و بعد دکمه ریزی که کنار محل قفل سر زیپ ها در سمت چپ هست، با خودکار و یا یک شی نوک تیز به داخل فشار داده شود، بعد از آن عدد دلخواه خود را تنظیم می کنید و بعد دکمه ای که در سمت چپ قفل می باشد که برای باز کردن می باشد را یک مرتبه به سمت فلش حرکت دهید تا دکمه ریزی که برای تغییر رمز در مرحله اول به داخل فشار داده بودید به جای اولیه خود برگردد. حال رمز شما با موفقیت تغییر کرده است و برای تغییر رمز مجدد همین مراحل را تکرار نمایید.
توضیحات دسته ترولی
دسته ترولی چمدان صرفا جهت حمل توسط چرخ ها طراحی شده است و برای آسیب ندیدن دسته ترولی و بالا رفتن طول عمر آن هیچ گاه در زمانی که بار داخل چمدان هست و وزن آن سنگین می باشد از دسته ترولی آن چمدان را بلند نکنید و برای انجام این کار شما می توانید از دسته ثابت روی چمدان و کنار چمدان و جای دست زیر چمدان استفاده نمایید.
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا