ساک دستی والنتیر VOLUNTEER مدل V1821-05

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: ساک دستی والنتیر VOLUNTEER مدل V1821-05 دارای دو ر...
  • ابعاد خارجی: 55*33*17 سانتی متر
  • وزن: 1250 گرم
  • جنس: پارچه پلی‌استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
3,450,000
21%
2,750,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساک دستی والنتیر VOLUNTEER مدل V1821-05 دارای دو رنگ مشکی و زیتونی می باشد که مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند می باشد. این ساک فوق العاده زیبا و باکیفیت، ایده آل برای سفرهای کوتاه، داخل کابین هواپیما، همراهی عالی برای تمرین روزانه یا به عنوان دومین وسیله دستی در تعطیلات آخر هفته شما، هرگز در طول کار روزانه لباس های باشگاه یا وسایل شخصی خود را از دست نخواهید داد و نیازهای شما را در سفرهای رفت و برگشت روزانه برآورده می کند.

نقد و بررسی
ساک دستی والنتیر VOLUNTEER مدل V1821-05 دارای دو رنگ مشکی و زیتونی می باشد که مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند می باشد. این ساک فوق العاده زیبا و باکیفیت، ایده آل برای سفرهای کوتاه، داخل کابین هواپیما، همراهی عالی برای تمرین روزانه یا به عنوان دومین وسیله دستی در تعطیلات آخر هفته شما، هرگز در طول کار روزانه لباس های باشگاه یا وسایل شخصی خود را از دست نخواهید داد و نیازهای شما را در سفرهای رفت و برگشت روزانه برآورده می کند. از طراحی بسیار زیبای این ساک که بگذریم، دسترسی کامل به محفظه اصلی با باز شدن زیپ وسط که دارای یک فضای زیپ دار و فضاهای پارچه ای جهت سازماندهی لوازم خرده ریز شما می باشد. در قسمت چپ و راست این محصول یک جیب وجود دارد. یک جیب زیپ دار در قسمت جلو و یک جیب زیپ دار کوچک در پشت محصول، همه لوازم جانبی و ابزارهای شما با دسترسی آسان، هدفون یا هر وسیله جانبی دیگری را در خود جای می دهد. فضای عبور دسته چمدان برای حمل راحت تر در سفر در پشت محصول وجود دارد. جنس این محصول از پارچه جودون ریز بافت با تراکم بافت بالا ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است. و آستر داخلی پلی استر ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است. تسمه های دسته از نوار پهن با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول برند تولید کننده بر روی آن قید شده است. این محصول را هم به صورت دستی و هم با بند دوشی می توان استفاده کرد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این ساک از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد.وزن این محصول 1250 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
55*33*17 سانتی متر
وزن
1250 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
قابلیت های مقاومتی
مقاوم در برابر آب
نحوه حمل
دستی
بند دوشی
مناسب برای
باشگاه
سفر
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا