کوله پشتی آوکینگ AOKING مدل A97095

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: کوله پشتی آوکینگ AOKING مدل A97095 ساخته شده از پا...
  • ابعاد خارجی: 50*35*17 سانتی متر
  • وزن: 970 گرم
  • جنس: پارچه پلی‌استر
فروشنده فروشنده: سراج باشی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کوله پشتی آوکینگ AOKING مدل A97095 ساخته شده از پارچه جودون ریز بافت و آستر داخلی پلی استر، کوله ای بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی هم می توان به عنوان کوله ای برای استفاده روزمره و دانشگاه و مدرسه و یا در سفر از آن استفاده نمود.

نقد و بررسی
کوله پشتی آوکینگ AOKING مدل A97095 ساخته شده از پارچه جودون ریز بافت و آستر داخلی پلی استر، کوله ای بسیار خوش سایز هست که از این محصول بسیار کابردی هم می توان به عنوان کوله ای برای استفاده روزمره و دانشگاه و مدرسه و یا در سفر از آن استفاده نمود. این محصول دارای چندین فضای بسیار عالی و کاربردی هست، که یک فضای زیپ دار اصلی وجود دارد. یک فضای زیپ دار پشت فضای اصلی می باشد که داخل آن در دیواره یک فضای جای لپ تاپ تا 15.6 اینچ وجود دارد. در قسمت بغل کوله جای کابل USB وجود دارد. در قسمت جلوی کوله پشتی آئوکینگ دو جیب جهت سازماندهی لوازم خرده ریز شما، وجود دارد. در قسمت های بغل کوله دارای یک جیب در هر سمت می باشد که بسیار کاربردی می باشد. این محصول دارای یک عدد دسته ثابت در قسمت بالای کوله می باشد. قسمت پشت کوله مش (ابر) ضد عرق جهت گردش هوا و بر روی بند کوله فیکسر قابل تنظیم وجود دارد. آستر داخلی این محصول برند تولید کننده بر روی آن قید شده است. زیپ های اصلی این محصول بسیار با کیفیت کار شده است و سر زیپ های خاص آن به زیبایی کار افزوده است. وزن این محصول بسیار سبک و 970 گرم می باشد.
ابعاد خارجی
50*35*17 سانتی متر
وزن
970 گرم
جنس
پارچه
پلی‌استر
نحوه بسته شدن
با زیپ
نحوه حمل
دو بندی
دستی
قابلیت های مقاومتی
مقاوم در برابر آب
مناسب برای
روزمره
اداری
دانشگاه
مدرسه
ویژگی های نظافتی
قابلیت شست و شو
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
هزینه ارسال
ارسال رایگان به سراسر ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برگشت به بالا